woensdag 23 januari 2013

♥!

Ik zei het toch, we zijn vertrokken.
Mees kreeg een regenjasje.
(Het patroon is dat van een foeilelijk berenjasje uit Ottobre 6.2012.)

De blauwe stof kocht ik ooit met veel overtuiging, maar toen ik thuiskwam wist ik niet meer wat ik er in had gezien. Meer dan een tafellaken kon ik niet bedenken. Tot nu dus.





♥!

(Eigenlijk ben ik niet zo'n hartjesgooier, maar voor dit jasje ben ik toch eens gaan opzoeken hoe dit moet.)




Stoer!




Met dank aan Meneer Oontand die zijn prototypes laat slingeren in huis. ♥!
Binnenkort beweegt er hier weer het een en ander...


13 opmerkingen:

  1. Dat Mees maar snel met Rinse gaat spelen, dan kan ik zijn schoon frakske bewonderen. Waar haalde je de stof? Ik vind ze prachtig! En is ze op zich waterdicht? Of ging dat chemisch?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oei, waterdicht, daar heb ik niet aan gedacht :-) Maar we gaan dat manneke toch niet echt in de regen zetten he. Binnen- en buitenstof van De Strik, wel al enkele jaren geleden gekocht.
    En vandaag was het Noortje die bij je metekind ging spelen, hij was zooo braaf zei ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi, Oontand! En echt wel een mooi stofje. Ik hoop dat mijn winterslaap bijna voorbij is, want ik ben jaloers op jouw productiviteit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zondag stap jij jezelf wakker, Cornelia!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattigheid ten top! En mooi jasje ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb net je blog ontdekt en wauw, wat een mooi jasje! En wat een cutie die erin zit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi! Mooie beebie in dat leuke jasje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mochten die prototypes in de weg staan, ik heb nog plaats ;-). Compleet weg van uw kleine vent en dat jasje. Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend jasje! Die stof is er echt ideaal voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtjas! En wat een prachtogen, dat Meesje van u. Deelt ge de hartjestip met mij? Want verder dan <3 ben ik nog niet geraakt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja, jullie zoon staat er heel mooi mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben fan van het jasje én van zijn schoon ogen :) én ook wel van al dat schoons dat uwe wederhelft maakt!

    BeantwoordenVerwijderen